Encrypted Ubuntu 7.10

Ik ben bezig met het herinstalleren van Gusty maar dit keer voorzien van Full Disk encryptie. Nu zit deze functionaliteit in Gusty gebouwd en leek het mij een interessant projectje om eens naar te kijken. Begin volgende week hoop ik een tutorial en mijn bevindingen te kunnen plaatsen. Maar tot die tijd even alle aandacht voor de herinstall en een weekendje leuke dingen doen.

3 comments so far

  1. Rolf on

    Hee tof experiment! Ben benieuwd hoe het uitpakt, ben hier zelf ook wel in geinteresseerd, dus ik hou het in de gaten 🙂

  2. Lentil on

    Somehow i missed the point. Probably lost in translation 🙂 Anyway … nice blog to visit.

    cheers, Lentil
    .

  3. Kazak on

    Jammer dat je je blog niet meer update


Geef een reactie

